Covering your entire face with your pillow as you try hard not to make that whimpering sound. You want to scream out loud but your entire family is asleep or may hear your cries. You want to stop crying but your heart is being squeezed up tight and tears just keep on rolling down your face. After a while you stop crying but the pain in your heart still remains as your head is filled with a million thoughts running through your head, making you unable to sleep.

I feel like I am sitting in a room full of people that I love, and you know what, they just don't care that I love them. They don't care whether or not I live or die. To them I'm just another girl, just another stranger. To me, they are my best friends, the only people I have left. (This is how I used to feel, all the time)

Tuesday, January 3, 2012

Camping & Sleepover ft #DandelionRAWR

Tgl 23-24 Maret 2011 sekolah gua ada camping lagi. Gua sekelompok sama Nabilah BG (a.k.a Bella), Anisya Nur P, Tiara Kartika P, Taliza Ayu DPT, Adilla ZP, Aleyna Azzahra B, Monic Provi D, Talitha Truda (a.k.a Gadis), Della Ayu Fatimah, Alya Rifandani. Gua satu tenda sama Nisa, Bella, Rara, Adilla.
 Buat pentas, kelompok kita planning :
- gue, gadis, aleyna, monic jadi anak-anak yg lain main hompimpa (?) Di tengah-tengah
- setel lagu thriller sambil yg selain jd anak-anak jalan gaya zombie ke arah anak-anak
- anak-anak nya mundur trs kaki zombie nya keinjek trs anak-anak nya teriak
- setel lagu just dance sambil semuanya bikin bentuk lingkaran trs joget asal menghadap ke penonton
 Dan ternyata kelompok kita ga disuruh tampil. Pas sore nya tuh hujan. Tenda-tenda banyak yg bocor. Tenda kita lembab doang. Terus kita se-angkatan jalan malam nya tuh pindah tempat buat tidur. Jadi kita tidur di aula lantai atas kantor mekarsari. Disana pake ac dingin banget. Pada menggigil. Pagi nya kita senam di aula itu juga. Trs jalan pagi nya balik ke tenda. Pagi-pagi kita masak nasgor. Trs makan siang nya nasi padang  


No comments:

Post a Comment