Covering your entire face with your pillow as you try hard not to make that whimpering sound. You want to scream out loud but your entire family is asleep or may hear your cries. You want to stop crying but your heart is being squeezed up tight and tears just keep on rolling down your face. After a while you stop crying but the pain in your heart still remains as your head is filled with a million thoughts running through your head, making you unable to sleep.

I feel like I am sitting in a room full of people that I love, and you know what, they just don't care that I love them. They don't care whether or not I live or die. To them I'm just another girl, just another stranger. To me, they are my best friends, the only people I have left. (This is how I used to feel, all the time)

Tuesday, January 3, 2012

Camping 2010

Tgl 22-23 Apr 2010 ada perkaju.  Tadi nya gue mau di ceplokin tapi gue bawa baju ganti nya dikit jadi engga diceplokin deh yay B-----) trs pas lagi mandi sore nya ituu, ngantri nya lama banget wey. Makanya gue mandi bertiga sama Alya Irma Safira & Nadia Putri P wk gila aja-.- kamar mandi nya sempit gitu jadi barang-barang nya Alya pada jatoh (-__-) trus dia nangis.-. pas kita masih mandi tuh udah azan y u no T,T selesai mandi, kita langsung buru-buru, gue lari trs kesandung apaan au gajelas, jalanan naik turun trs jatoh wk bego trs gue langsung berdiri trs gue liat tenda-tenda nya bagus bngt prh kaya lagi mimpi wew. Trs gue jalan cepet aja drpd jatoh lagi ye ga-,- pas udah nyampe di tenda-tenda, gue liat yg lain nya lagi solat magrib. Yap, gue ketinggalan solat magrib berjamaah. -_-. Teruus pas lagi masuk tenda tuh gue nginjek donat…. Trs lanjut gue naro baju ngambil mukena dsb, pas gue keluar gue nginjek kardus kotak yg isinya nasi sama ayam. Gue langsung buru-buru solat. Pas udah solat, gue balik lagi ke tenda, gue nginjek kardus kotak itu lagi, abis itu persiapan api unggun, pas mau keluar gue nginjek kardus segitiga yg isinya pizza. Maklum deh ya nginjek mulu, gelap banget soalnya.__________. Dan masih rada pusing ga jelas waktu itu HEHE

No comments:

Post a Comment